Forum www.4wm.fora.pl Strona Główna www.4wm.fora.pl
Warmińsko-Mazurskie Forum Fotograficzne
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Olsztyński Photo Day - dyskusja !
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.4wm.fora.pl Strona Główna -> SPOTY - (co, gdzie, kiedy, z kim ;) ) / Archiwalne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nikus
miotacz kisielu



Dołączył: 22 Lip 2008
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 11:35, 05 Lut 2009    Temat postu:

wyrzykus, super!

Skupmy się może na nim skoro już zostały poczynione jakieś kroki. Browary może na kolejne edycje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krysia
Rozwarstwiacz Majonezu



Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 2876
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 11:54, 05 Lut 2009    Temat postu:

spoko zamek jest fantastyczny.
Czyli mamy miejsce, ustalamy daty i można sklecić jakąs notkę informacyjną do mediów


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Opti
kisiel magnetyczny



Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 12:10, 05 Lut 2009    Temat postu:

No wyrzykus! popisałeś się.

Pomysł na I Photo Day na Zamku to chyba najlepszy pomysł Smile

Jeżeli chodzi o listę osób, które mogą pomóc przy organizacji to jak najbardziej możesz mnie dopisać. Mogę zawsze przygotować jakąś papierologię lub przejść się gdzieś...

Co do terminu to proponuję końcówkę lutego, wszak trzeba jeszcze dużo przygotować, a co najważniejsze jeżeli będzie już konkretna zgoda od Zamku przygotować jakieś informacje w mediach przed plenerem no i później sprawozdanie po imprezie.

Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kazios
Władca majonezu



Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 721
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 12:40, 05 Lut 2009    Temat postu:

Z browarow zostal tylko jeden najstarszy maly budynek, ktory zostal wpisany do ewidencji zabytkow. Reszta poszla z gruzem...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krysia
Rozwarstwiacz Majonezu



Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 2876
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 12:45, 05 Lut 2009    Temat postu:

czyli się spóźniliśmy;-(
szkoda


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JanuszWaw
Majonez



Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 13:41, 05 Lut 2009    Temat postu:

wyrzykus napisał:
Właśnie dostałem odpowiedź z zamku olsztyńskiego..Rozumiem że dalej zbieramy pomysły na miejsca pierwszego Photo Day?

Cześć,
niestety dopiero teraz zobaczyłem radosną wiadomość ! Gratulacje za "złoty strzał" Very Happy
Wydaje mi się, że winniśmy skoncentrować się na ZAMKU, pozostałe traktować jako awaryjne ! Wink
Sorki, ale muszę zapodać parę elementów, które - moim zdaniem - winne być ustalone "na dzień dobry".
Moim zdaniem:
  1. wyrzykus traktuję, że godzisz się występować w imieniu chętnych ! Z Panią Adą musi się spotkać ktoś konkretny, materialny. W celu ustalenia szczegółów i warunków. Myślę, że mógłbyś to być Ty z ew. asystą.
  2. Warto byś miał przy sobie np. dokument informujący o chęci zorganizowania takiego spotkania podpisane przez więcej osób niż Ty sam! Wink Mogą to być np. osoby z naszego Forum i/lub zaprzyjaźnionych ! Wygląda to poważnie ! Cool
  3. W oparciu o osoby tak z jednej strony, jak i drugiej trzeba ustalić metody kontaktowania się, wymiany informacji, sposoby komunikowania się z mediami. Kontakty o których pisaliśmy wcześniej mogą (czy winny) być wykorzystane do aktywizowania mediów.
  4. Inni chętni akceptują nie tylko fakt tego, że reprezentujesz "chętnych", ale, że akceptują również ustalenia dotyczące organizacji spotkania.

To takie szybkie przemyślenia ! Jeślibyś potrzebował pomocy - pisz. W miarę możliwości pomogę ! Odezwę się jeszcze z domu !
Pozdrawiam -


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez JanuszWaw dnia Czw 13:43, 05 Lut 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wyrzykus
Majonez



Dołączył: 04 Lut 2009
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 15:16, 05 Lut 2009    Temat postu:

Cześć

No cieszę się że jak na początek idzie nam nieźle. Jestem bardzo chętny do organizacji, byle nie samemu. Mam nadzieję że uda się jakoś spotkać, niestety ten weekend mam zajęty. Spotkanie z Panią Adą na pewno będzie konieczne, jednak najpierw myślę że powinniśmy omówić szczegóły, no i mniej więcej znać ilość chętnych. Z kolei do tego potrzebujemy trochę nagłośnić sprawę we wcześniej wymienionych mediach. Tak więc wydaje mi się że nie ma co się spieszyć z wybieraniem daty i celować w którąś sobotę/niedzielę marca. Co wy na to?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JanuszWaw
Majonez



Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 15:36, 05 Lut 2009    Temat postu:

wyrzykus napisał:
CześćNo cieszę się że jak na początek idzie nam nieźle. Jestem bardzo chętny do organizacji, byle nie samemu. ..
Na mnie możesz liczyć !

Wyrzykus, podzielam Twój pogląd co do dalszego scenariusza wydarzeń !
Pozdrawiam -


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez JanuszWaw dnia Czw 16:27, 05 Lut 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nikus
miotacz kisielu



Dołączył: 22 Lip 2008
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 16:43, 05 Lut 2009    Temat postu:

Ja jestem innego zdania. Media nie nagłośnią sprawy nie znając konkretów i szczegółów. Przez ostatnie 2 lata odpowiadałem za media podczas festiwalu ognia i wiem, że to różnie bywa. Musisz podać konkretną datę, miejsce, czas, opis wydarzenia, nikt nie będzie promować imprezy za darmo przez 3 miesiące Smile

Przecież oto chodzi w PD, żeby nie ustalać wszystkiego co do jednej osoby. Trzeba się liczyć z tym, że może przyjść 10 a może 100 osób. Jak zbierze się "komitet organizacyjny" to on powinien ustalić wszystko i samemu zdecydować kiedy i jak to zrobić. Wybrać datę, i nie bawić się w pytania kiedy ludzie chcą. Data będzie im pasować to przyjdą, jeżeli nie to trudno.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JanuszWaw
Majonez



Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 16:52, 05 Lut 2009    Temat postu:

Witam Wszystkich,
Dla tych co jeszcze się nie zorientowali (że zostali automatycznie teleportowani Wink ) to informuję, że został założony specjalny wątek pn. Olsztyński Photo Day (OPD),
gdyż uważam, że OPD (to tylko robocza nazwa) na to zasługuje. Pozycja Nr 1 na liście ! Very Happy

Piotrze (wyrzykus) ... zaczynamy więc ! Very Happy

Jacku ,
myślę, że z Twoim doświadczeniem warto wsłuchiwać się w to co mówisz
i uważnie czytać co piszesz ! Wink
Pozdrawiam i zachęcam pozostałych do współdzialania -


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krysia
Rozwarstwiacz Majonezu



Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 2876
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 16:56, 05 Lut 2009    Temat postu:

1wszy marca to niedziela
bardzo łądna data
jak uważacie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nikus
miotacz kisielu



Dołączył: 22 Lip 2008
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:13, 05 Lut 2009    Temat postu:

Jeszcze bym zapomniał, w sumie jedna z ważniejszych spraw. Trzeba powiedzieć/wyznaczyć kto jest za to wszystko 'odpowiedzialny'. W TV z tą osoba zrobią wywiad, dla radia nakręcą rozmowę przed imprezą za zaproszeniem i pogadanką co to za 'impreza'.

Krysia, spokojnie. Niech będą osoby które podejmą kluczowe decyzje i niech termin wybiorą sobie taki, aby wszystko zdążyli przygotować, załatwić. Termin wydaje mi się rzeczą która należy zrobić jako jedna z ostatnich.

Janusz, aż tak dużego doświadczenia to nie mam Wink, żeby być specem Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Nikus dnia Czw 17:14, 05 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krysia
Rozwarstwiacz Majonezu



Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 2876
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:19, 05 Lut 2009    Temat postu:

Nikuś sam najpierw napisałeś, że trzeba wszystko ustalić włącznie z datą, więc ja proponuję 1wszy marca Very Happy
I bardzo chętnie pomogę w czymkolwiek chcecie;-))no prawie Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cichy
miotacz kisielu



Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 17:54, 05 Lut 2009    Temat postu:

myślę że to jest dość sporo przedsięwzięcie, a dużo jeszcze jest do przygotowania, więc sądzę ze 1 marca to może jednak być zbyt szybko Smile

co do telewizji z doświadczenia jak brałem udział czy koordynowałem projekty młodzieżowe, kiedy wszystko jest dopięte na ostatni guzik (no prawie) to wystarczy zadzwonić do nich i powiadomić o tym, to wspomną o tym wcześniej i pojawią się na chwilę na samej imprezie Smile

Odezwałem się do osoby z MOKu i czekam na odpowiedź, dobrze by było mieć patronat kilku placówek Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krysia
Rozwarstwiacz Majonezu



Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 2876
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:03, 05 Lut 2009    Temat postu:

cichy napisał:
Odezwałem się do osoby z MOKu i czekam na odpowiedź, dobrze by było mieć patronat kilku placówek Smile

a czy one się nie gryzą?
tzn te patronaty
np G.Olsztyńska i Wyborcza?mogą być obie czy nie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.4wm.fora.pl Strona Główna -> SPOTY - (co, gdzie, kiedy, z kim ;) ) / Archiwalne Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 3 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin